elleninvietnam.reismee.nl

Doe dus niet je batterijen in je koffer

Bijna geen stress met inpakken. Han heeft ons gedropt op Schiphol en ik zit hier met mijn high-tech Bluetooth gekoppelde toetsenbordje en een multivitamine smoothie van Jamie achter de kiezen (kan nooit kwaad tenslotte) en we zijn door de security. Klein issuetje met de koffer incheck. “ Heeft u ook batterijen mee...” eh ja. “Als ze in de koffer zitten wordt die gescand en niet nagestuurd” zei ze met een glimlach. Sorry say what? Alles weer open dus en zoeken naar die ene stomme Battery pack die ik natuurlijk echt nooit ga gebruiken. Maar het risico dat mijn zo zorgvuldig uitgekozen spulletjes ergens achterblijven is natuurlijk horror. Nadatbleek dat ie gewoon in mijn rugzak zat maar die van mijn camera inderdaad in mijn koffer echt op weg. En dikke tip Cathay premium economy is top! Ik zat nog niet en had al een glas champagne in mijn hand en een superfijne ruime stoel nog 30 minuten wachten en we gaan!

Vietnam: check! Dat hoop ik na 3 weken te kunnen zeggen (Eric is zich aan het opwinden over de knoppen van het entertainment systeem en het feit dat ie maar 1 gang krijgt geserveerd tot Hong Kong dus tijd om achterover te gaan hangen) het is vakantie!



Reacties

Reacties

aafje

lieverds, je eerste bog gelezen en weer heel gezellig. kijk al uit naar het vervolg en nu genieten maar jullie. liefs, mama

Peet

Hahahaha...Oooh wat gezellig!! Zie het nu pas. Zo fijn om een beetje bij jullie te zijn. Knuffel!!

Amanda

Ooo, ik zie helemaal je hoofd voor me als ze over de batterijen beginnen! En die van Eric, met z’n één gang-menu. Smullen dit. Ik ga de rest even lezen, dan ben ik weer bij!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!