elleninvietnam.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Weer eentje van de bucket list. Eric gaat mee, of het zijn lijstje ook is weet ik niet, maar hij volgt :-). Voorlopig heb ik de meest onhandig tussentrip ooit geboekt omdat ik de kaart niet genoeg heb uitgezoomd. Anders had ik misschien gezien dat Phu Quoc links lag van Ho Chi Minh i.p.v. recht van Ha Noi. Typerend voor de reis denk ik, zelf boeken is ook een kunst dus.

Maarrr.... mag de pret niet drukken. Weer een blog en nu een echte Azie trip. Alles een eerste keer!

Oh en geef me geen fotoruimte. Echt onzin want meer dan genoeg ruimte tot nu toe. Maar volgen vind ik wel leuk!

Ellen

Reacties

Reacties

Wim

Leuke foto van je L!

Ellen Beentjes

Ik word er echt alleen maar mooier op vind je niet?

Daniel-Jan Beentjes

Gaaf kijk uit naar je verhalen?

Kitt

Ik verheug me nu al op jullie reis :-)

Han

Zoooooo jaloers. Geniet en ik verheug mij op alle avonturen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!